Huisartsenpraktijk Balkbrug
Waar kunnen wij u mee helpen?
Herhaal medicatie
U kunt uw herhaalmedicatie online bestellen op MijnGezondheid.netBestel uw herhaalmedicatie snel en gemakkelijk online via het patiënten portaal MijnGezondheid.net.
|
U kunt herhaalmedicatie ook bestellen via de receptenlijnU kunt de receptenlijn 24 uur per dag bellen.
|
Afspraak maken
Online afspraak maken
U kunt 24 uur per dag online een afspraak maken. U kiest zelf met wie en wanneer. Als u de afspraak heeft gemaakt, staat deze direct in onze agenda.
U kunt ook telefonisch een afspraak maken
Stel een vraag
U kunt uw vraag stellen op MijnGezondheid.netE-consult
|
Bespreekt u uw medische klachten liever direct met een van onze medewerkers?Elke werkdag open van 08:00 tot 17:00 uur.
|
In- of uitschrijven
Wanneer u zich in onze praktijk wilt laten inschrijven dan kunt u dit doen aan de hand van ons inschrijfformulier
Let hierbij op het volgende:
- Wanneer u reeds een huisarts heeft in Dedemsvaart, verzoeken wij u eerst telefonisch contact op te nemen.
- Laat u zich uitschrijven bij uw vorige huisarts en vraag of deze uw gegevens naar ons op wil sturen.
- Graag zien wij uw ID bewijs of rijbewijs ter identificatie. Dit geldt voor alle gezinsleden!
- Voor patiënten die woonachtig zijn in de randgebieden van Balkbrug en / of Dedemsvaart is inschrijven in onze praktijk mogelijk wanneer de afstand van de huisartsenpraktijk tot het woonadres van de patiënt binnen 15 minuten met de auto te rijden is en er geen huisarts in de woonplaats van patiënt of dichterbij het woonadres van patiënt gevestigd is.
Verhuizen
Indien u buiten uw huidige woonplaats gaat verhuizen dan is het verstandig om een huisarts te zoeken in uw nieuwe woonplaats.
Vul hierbij het machtiginsformulier in, wij zorgen dan dat uw medische gegevens bij uw nieuwe huisarts terecht komen.
Tip of klacht melden
Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts.
Wanneer u ontevreden bent, stellen wij het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, kunnen wij proberen dit voor u op te lossen. Aan het einde van deze pagina vindt u een klachtenformulier , u kunt dit formulier invullen en versturen, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer (088) 0229100.
Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie http://www.skge.nl.
Spoedzorg
Levensbedreigende situaties
Bel in geval van levensbedreigende situaties het landelijke noodnummer 112.
Spoed overdag
Bel 0523-656384 keuze 1 voor het aanvragen van hulp in spoedeisende situaties. we nemen deze lijn altijd heel snel op.
Met spoed naar de huisarts in de avond, nacht of het weekend
Alleen als u dringend zorg nodig hebt die niet kan wachten tot uw eigen huisarts weer open is.
Op de huisartsenpost werken alle huisartsen uit de regio samen.
- Twijfelt u of het spoed is?
Ga naar www.huisartsenspoedposthardenberg.nl en stel uw vraag aan de digitale assistent.
- Weet u zeker dat contact nodig is?
Bel: 085 079 18 79. Houd het BSN van de persoon voor wie u belt bij de hand.
Moet ik naar de dokter
Voordat u belt, bepaal binnen 1 minuut of u naar de dokter moet.
Wij geven u direct advies.
Thuisarts.nl
Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?
Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.
Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent
Openingstijden
Vacatures
Handig om te weten
Uw mening over onze zorg telt!
Wij werken continu aan de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening aan u. Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u onze zorg ervaart.
Als u een afspraak heeft in de praktijk, ontvangt u een flyer met daarop een QR code. Door de QR code te scannen komt u terecht bij een digitale vragenlijst. Deze vragenlijst wordt ook via MGN aan u verzonden.
Wij stellen het op prijs wanneer u de tijd wil nemen om de vragenlijst in te vullen.
Hartelijk dank voor uw medewerking!
Om u goed van dienst te zijn kunt u ons, op werkdagen, het beste bellen tussen 8.00 – 10.00 uur en tussen 13.00 -15.00 uur.
Voor spoedgevallen zijn wij bereikbaar tussen 8.00-17.00 uur.
Wilt u een afspraak plannen? Dat kan ook gemakkelijk online of via Mijngezondheid.net. U kunt daarnaast ook een terugbelafspraak inplannen. Deze keuze krijgt u in ons telefoonmenu wanneer we even niet bereikbaar zijn.
De waarneming ‘s avonds, ‘s nachts en in het weekend is geregeld door de huisartsenpost. Op de huisartsenpost werken alle huisartsen uit de regio samen.
Voor bloedprikken kunt u in Balkbrug op 1 locatie terecht:
Prikpost Saxenburgh Groep (Hardenberg)
In de hal van de huisartsenpraktijk is een inleverpunt voor urine. Hier staat aangegeven hoe u de urine kunt achterlaten. Dit kan op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 10:00 uur.
Belangrijk:
Noteer altijd uw naam op het potje
Vul ook een briefje in met uw klachten, zodat wij het urine onderzoek goed kunnen beoordelen.
U kunt de uitslag van het onderzoek inzien via Mijngezondheid.net. Bellen met de praktijk kan ook na 13.00 uur.
Wij stellen het zeer op prijs dat u uw vraag of medicatie aanvraag op een digitale manier bij ons wilt neerleggen. U kunt op een veilige manier digitaal met ons communiceren via MijnGezondheid.net. Wanneer u een email stuurt met een medisch inhoudelijke vraag kunnen wij deze helaas niet behandelen. Dit heeft te maken met het waarborgen van uw privacy: het reguliere mailverkeer is onvoldoende veilig voor het versturen van persoonlijke informatie.
Het Infohuis is er voor alle inwoners van Dedemsvaart en omgeving. Hier kun je zonder afspraak naar binnen lopen voor allerlei vragen, een gesprek of gewoon voor een kopje koffie. Je kunt hier terecht met vragen over sociale contacten, vrijetijd, vrijwilligerswerk, wonen, huishoudelijke hulp, vervoer, mantelzorg, geldzaken, digitale vragen, overheidsvragen en nog veel meer.
Voor meer informatie: Infohuis Dedemsvaart
Zorgvuldig omgaan met uw privacy vinden we belangrijk.
Onze dienstverlening
Medewerkers
Werkt op maandag, woensdag en donderdag
Werkt op maandag, donderdag en vrijdag
Werkt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag
Werkt op maandag, dinsdag en donderdag
Werkt op maandag, woensdag en donderdag
Werkt op dinsdag, woensdag en vrijdag.
Werkt op dinsdag, donderdag en vrijdag
Werkt op woensdag, donderdag en vrijdag
Werkt op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag
Werkt op dinsdag , woensdag en donderdag
Werkt van maandag t/m donderdag
Inloggen in uw medisch dossier?
Met MijnGezondheid.net kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week online zorgzaken regelen bij uw huisarts of apotheek.
Zo kunt u bijvoorbeeld online een afspraak maken, herhaalmedicatie bestellen of een bericht sturen. Hoe gemakkelijk is dat?
